Top

FAQ

FAQ (vaak gestelde vragen)

Hieronder zit u vragen (en antwoorden) die onze Klantenservice vaak gesteld krijgt.

V: Kunnen jullie van elke zitzak ook uitsluitend de hoes leveren?


A: Ja! Wij produceren alles zelf (op bestelling) en kunnen dus iedere gewenste hoes leveren. Zie Klantenservice - Losse zitzakhoezen bestellen

V: Waarom vragen jullie geld voor het versturen van stof stalen?
A: Helaas zijn we in het verleden geconfronteerd met behoorlijk veel "klanten" die stalen bestellen en vervolgens geen bestelling plaatsen. Het knippen van staaltjes en de administratieve handelingen om deze te versturen kosten veel tijd. We hebben daarom besloten een bedrag te gaan berekenen voor de verzending. Bij de verzending ontvangt u een eenmalige kortingscode die u bij uw daadwerkelijke bestelling kunt inwisselen. Voor bestellende klanten blijven de stalen dus gratis!

V: Wat is jullie levertijd?
A: 95% van de bestelde artikelen wordt binnen 3 werkdagen na betaling bij u bezorgd. Soms kan het, vanwege bijvoorbeeld drukte bij de productie-afdeling, iets langer duren. Als u een bestelling bijvoorbeeld vanwege een verjaardag op een uiterste datum in huis zou moeten hebben, geef dit dan aan in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Uw bestelling zal dan met voorrang worden behandeld. Wij kunnen echter geen keiharde garanties omtrent de levertijd geven omdat we de artikelen op bestelling produceren en we mede afhankelijk zijn van externe partijen!
 
 

V: Wat als het produkt niet aan mijn wensen voldoet?

A: Over het retourneren van onze produkten zijn wij duidelijk: u heeft een (wettelijke) bedenktijd van 14 kalenderdagen. Bevalt het produkt niet dan kunt u het terug sturen en krijgt u uw aankoopbedrag binnen 14 dagen retour. U dient wel schriftelijk aan ons door te geven dat u producten terug stuurt en u dient de verzendkosten voor het terugsturen zelf te betalen! Niet aan ons doorgegeven retourzendingen komen volledig voor rekening van de klant!
 

V: Hoe zit het met de kwaliteit van de artikelen?

A: Kussenwereld / Zitzakwereld gebruikt voor haar produkten uitsluitend grondstoffen van de hoogste kwaliteit. Omdat wij alles in eigen beheer produceren kunnen wij aan de hoogst mogelijke kwaliteitseisen voldoen. Bij ons betaald u voor het produkt en niet voor de naam die er aan hangt!
 

V: Hoe zit het met de garantie?

A: U ontvangt van uw bestelling een factuur via email. Deze factuur is tevens uw garantiebewijs. Bij Kussenwereld / Zitzakwereld krijgt u één jaar garantie op fabricagefouten! Bewaar uw factuur daarom goed.
 

V: Ik wil een produkt in een aparte maat bestellen. Wat zijn de kosten?

A: In onze online shop ziet u de prijzen voor de standaard aangeboden maten. Als u een andere maat wilt dan kunt u contact met ons opnemen (klantenservice). U dient er rekening mee te houden dat er voor de niet-standaard maten een meerprijs wordt berekend. Dit wordt veroorzaakt door de hoeveelheid stof die niet meer gebruikt kan worden. Wij krijgen stoffen namelijk in standaardmaten binnen. Op maat gemaakte producten kunnen NIET geruild worden!
 

V: Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

A: Ja, u kunt uw bestelling bij Kussenwereld / Zitzakwereld afhalen. Hiervoor dient u (i.v.m. onze planning) even een afspraak te maken. Afhaaladres en showroom zijn gevestigd op de Winkler Prinsstraat 16-18, 9403 AZ in Assen. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen met de klantenservice. Voor de lokatie, klik hier
Wij hebben geen PIN-apparaat. Bij afhalen kunt u uitsluitend contant betalen!
 

V: Welke betaalmogelijkheden biedt Kussenwereld / Zitzakwereld?

A: U kunt bij ons betalen via iDeal (gratis), Mister Cash (gratis), DirectEbanking (gratis), overboeking (gratis) en contant bij afhalen. Wij hebben geen PIN-apparaat. Bij afhalen kunt u uitsluitend contant betalen! 
Houdt er rekening mee dat uw produkten pas zullen worden verzonden nadat uw betaling bij ons binnen is!
 

V: Hoe worden de produkten verzonden?

A: Al onze produkten worden verpakt in een polybag (stevige plastic zak). De produkten worden gecontroleerd voordat ze worden aangeboden bij DPD, TNT Post of het koeriersbedrijf.

 

V: Hoe weet ik de status van mijn bestelling?

A: Als u besteld in de webshop ontvangt u automatisch een orderbevestiging. Als u de bestelde produkten heeft betaald dan produceren wij de produkten. Als uw bestelling volledig is aangeboden bij het verzendbedrijf dan ontvangt u een mailtje met alle informatie. Uw bestelling wordt dan (normaal gesproken) binnen 2 werkdagen bij u aangeboden.
 

V: Kan ik onder rembours betalen?

A: Nee, Kussenwereld / Zitzakwereld biedt deze mogelijkheid niet.